רוצה עזרה בהתמודדות עם הפרעת הקשב? 

הפרעת קשב וריכוז אינה עניין פשוט,

חשוב שיהיה לך הידע והכלים להתמודד ולשפר את הישגיך, שגרת יומך ואיכות חייך.

ענת ברנר

052-3361814

רח' יהושע בן-גמלא 33

הוד השרון

  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon

ענת ברנר -מאמנת אישית ועסקית

סטודיו ליטל - עיצוב גרפי ומיתוג עסקי

ליווי ואימון עסקי

בהתאם לאופי העסק בונים את תוכנית העבודה והתוכנית העסקית.

אם זה עסק של אדם אחד ללא השקעה כספית, מספיק ייעוץ של רואה חשבון לגבי סוג העסק מול רשויות המס, לעיתים יש צורך בביטוח ובהסכם

מסחרי מול הלקוחות. אם מדובר בעסק המצריך השקעה כספית ותמחור מורכב כאן כבר יש צורך להפגיש את הלקוח עם יועץ פיננסי שיבנה יחד

עם הלקוח את התוכנית העסקית בהתאם למטרות שנבנו יחד.

אני מוודאת יחד עם הלקוח ביצוע של התוכנית העסקית תוך בניית מערך שיווקי מתאים.

במידה ויש צורך בייעוץ שיווקי משלים, מפגישה את הלקוח עם יועץ מומחה שיווקי.

לעתים רחוקות יש צורך בפרסום מספר פוסטים בפייסבוק שיובילו להיענות.

במרבית המקרים והמקצועות האסטרטגיה השיווקית תהיה תמהיל של מספר אפיקי שיווק.

בתהליך הליווי של עסק שנבנה עולה כמעט תמיד כי הקושי להתניע או הקושי להפעיל את המטרות אינו נובע מחוסר ידע מה צריך לעשות

(ידע זה ניתן להשלים במהרה ואני אכן מוודאת שהמתאמן משלים את המידע החסר לו).

כמעט תמיד הקושי הוא באישיות של המתאמן, בהרגלים שלו, בחסמים ובקשיים שלו לממש את החלומות.

הקושי לתעדף ולנהל משימות.

ניהול זמן.

הקושי לעמוד במשימות שהמתאמן קבע לעצמו עם דד ליין שקבע לעצמו.

לרובם בתהליך המעבר משכיר לעצמאי אין את המשמעת הדרושה לעמוד בהסכם שקבעו עם עצמם.

חלקם הגדול יודע מה זה לעמוד בדד ליין שקבע הבוס אך לא בדד ליין שקבעו לעצמם.

עליהם לסגל שיטות עבודה וניהול זמן חדשים בהם הם הבוסים של עצמם. ובתהליך האימון אני מלמדת אותם את יכולת העמידה בהסכמים תוך קבלה עצמית וסלחנות בתחילת הדרך יחד עם כבוד למילה שלהם עד להשגת המשמעת הדרושה.

התרגול של ההרגלים החדשים, ניהול הזמן והבקרה על התהליך נעשים באופן שוטף כל מהלך האימון עד שהלקוחות מרגישים שרכשו את הכלים לצמיתות.

 

עבודה נוספת שאני עושה במהלך האימון היא על ניהול התקשורת. 

מתחילים בתקשורת האישית של המתאמנים בינם לבין עצמם.

אני עובדת איתם על זיהוי הדיבור הפנימי שלהם.

מה הם אומרים לעצמם?

כיצד משפיעות האמירות הללו על ההצלחות או אי ההצלחות שלהם?

מלמדת דיבור פנימי חיובי ומעורר מוטיבציה. במקביל עובדת על יכולת ניהול תקשורת עם הסביבה.

עובדים, לקוחות, שותפים לעסק.

מזהה כשלים בתקשורת, מתי התקשורת מובילה לאדישות או חלילה לפיצוץ ומתי מובילה לשיתוף פעולה.

 

בכל שלבי האימון אני מוודאה עם הלקוח שהוא נמצא עדיין בטווח המטרות שהציב לעצמו. שהוא מרוצה מהמקום אליו אנו הולכים.

האם יש מקום להרחיב או לצמצם. האם הוא מלא חששות ואיך מתמודדים עם החששות הללו. כאשר ברור ללקוח כיצד לפעול,

כאשר הוא חש שיש לו את הכלים להמשיך  את הדרך אנו מסיימים את תהליך האימון.

לדף הקודם