רוצה עזרה בהתמודדות עם הפרעת הקשב? 

הפרעת קשב וריכוז אינה עניין פשוט,

חשוב שיהיה לך הידע והכלים להתמודד ולשפר את הישגיך, שגרת יומך ואיכות חייך.

ענת ברנר

052-3361814

רח' יהושע בן-גמלא 33

הוד השרון

  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon

ענת ברנר -מאמנת אישית ועסקית

סטודיו ליטל - עיצוב גרפי ומיתוג עסקי

עצות זהב להצלחה בעבודה

  • אם הנך מוסח בקלות, חפש אחר סביבה שקטה ורגועה על מנת למנוע הסחות דעת.

  • היעזר בחבר, עמית, מנהל , מאמן או מאמנת להתמודדות עם הפרעת קשב היכולים להנחות אותך בניהול יעיל של פרויקטים.

  • למד ניהול זמן וניהול משימות והקפד לבצע אותם. גם כאן, היעזר בגורמים חיצוניים על מנת להצליח עד שאלו יהפכו להרגל.

  • רשום לעצמך הערות בפגישה או בשיחה טלפונית. אם מדובר במטלות והוסף אותן לרשימת המטלות.

  • הקצה זמן במהלך היום להתייחס לכל מה שהסיח את דעתך. (אימיילים, הודעות SMS, שיחות טלפון חשובות).

  • הכן לך את רשימת המשימות והמטרות היומיות והשבועיות באופן אופטימלי והגיוני.

  • השתמש בשעון עצר עם הקצבת זמן לכל משימה. התמקד בכל פעם במשימה העומדת לפניך ללא מעבר למשימה הבאה טרם סיימת. ערוך בקרה מדי פעם ובדוק את הערכת הזמן שלך לכל אחת מהן. הקצה במהלך היום זמן להטענת מצברים ולאגירת כוחות.

  • הענק לעצמך פרס בכל פעם שהשלמת משימה בדרך הנעימה לך.

  • האצל סמכויות – במידה ומתאפשר לך להעביר משימות שאינן דורשות את מומחיותך למזכיר, לעוזר או לעובד כלשהו, עשה זאת.

  • את זמן טעינת המצברים נצל להתרגעות, להליכה רגלית, לנשימות עמוקות, למדיטציה או לכל דבר אחר שמסייע לך להירגע ולהפיג מתח.

  • היעזר במאמן להתמודדות עם הפרעת קשב, או יועץ תעסוקתי על מנת להסתגל לדרישות העבודה והתפקיד, להתמודד עם דילמות בעבודה, לבקשות העלאות שכר, לשיחות קשות עם הבוס וכד'.

קשה לך לזכור רשימת מטלות?

חושבים שאתה לא מתאמץ מספיק?

אני יכולה לעזור לך להתמודד עם כל רשימת מטלות שאתה צריך לבצע,

ללמד אותך שיטות וטריקים כך שתוכל לבצע כל רשימת מטלות

בפחות זמן ובפחות מאמץ!